RVS Technology® on patenteeritud nanotehnoloogiline mootorikaitse

RVS on uue põlvkonna nanotehnoloogiline kaitsevahend, mis peatab mootori mehhaanilise kulumise ja taastab juba kulunud pinnad. RVS patenteeritud ühend käivitab hõõrdumise tulemusena mootoris automaatse keemilise protsessi, mille käigus tekib metallist pindadele tribo-keraamiline kaitsekiht. Selle hõõrdetegur on erakordselt väike ning tekkinud pind on metallist kordades tugevam ja kõrgema temperatuuritaluvusega. Seetõttu kasutatakse RVS-i kõikjal, kus metallpinnad on pidevas hõõrdumises, näiteks mootorites, käigukastides, laagrites ja isegi tulirelvades.

RVS-iga töötlemiseks ei pea mootorit lahti võtma, kaitsekiht valgub ise vajalikele pindadele ja jääb sinna vähemalt 60 000 kilomeetriks. Efekti saab koheselt mõõta mootori surveastme (võimsuse) paranemise ning kütusekulu vähenemise järgi. RVS nanokaitse sobib kasutamiseks koos kõikide mootori- ja käigukastiõlidega.

Kogu maailmas usaldab RVS tooteid juba üle 800 000 rahuloleva kliendi, alates autoomanikest ja lõpetades suurtööstustega. Toodet müüakse edukalt 20-s riigis üle maailma ja nüüd on see kättesaadav ka Eestis. RVS nanokaitsevahendeid toodab Soome kontsern Oy RVS Technology Ltd, kelle eksklusiivseks esindajaks Eestis on Smart Surface OÜ. RVS tehnoloogia on patenteeritud Euroopa Patendiametis (European Patent EP 1 315 847 B8).

Pane uue põlvkonna nanotehnoloogia oma mootori heaks tööle ja säästa kütuse- ja remondikuludelt!

RVS-iga töötlemise eelised

  • Vähendab kütusekulu (5-10%)
  • Vähendab müra (10-50%)
  • Vähendab saastet (10-50%)
  • Taastab võimsuse
  • Vähendab remondikulusid
  • Parandab külmkäivitust
  • Taastab kulunud pinnad
  • Kaotab mootoriklõbina
  • Kaitseb õlikaotuse korral
  • Pikendab mootori eluiga

Logo-Testitud_all _small

prod_sid_1
prod_sid_1

RVS tooted on testitud Eestis ja rahvusvaheliselt

Tallinna Tehnikaülikooli katselaobor
RVS tooted on testitud Tallinna Tehnikaülikooli katselaboris (katseprotokoll nr KP 11-15/075-14, juuni 2014).
Tallinna Tehnikaülikooli kütuste teadus- ja katselaboratooriumis läbi viidud ametlikud uuringutulemused näitasid, et RVS mootorikaitsega vähenes kütusekulu 5,2%, mootori efektiivvõimsus kasvas 6% ja efektiivrõhk kasvas 2.9%. Vähenesid kahjulikud lisandid heitgaasides, süsinikoksiid (CO) 8,7, süsinikdioksiid (CO2) 2.7%.

TTÜ katselabori juhata Rein Muoni: „Mootorikaitse lisandid RVS D6 (diiselmootoritele) ja RVS G4 (bensiinimootoritele) pikendavad diisli ja bensiinimootori tööiga. Eriti hästi toimivad lisandid vanemate mootorite puhul. Lisandid tekitavad mootori silindri seintele, kolbidele, väntvõlli kaeltele, nukkvõlli nukkidele, klapisäärtele, laagriliudadele ja laagripuksidele kõva sileda pinna. Paraneb liikuvate detailide libisemine ja väheneb mootoris liikuvate detailide takistus. Takistuste ületamiseks kulub vähem energiat. Väheneb kütusekulu, kasvab mootori võimsus ja pikeneb mootori tööiga. Kõik eelpoolmainitud lisandid kõlbavad kasutamiseks sisepõlemismootorite õlilisanditena. Lisandid on ohutud mootori detailidele ning määretele ja neid võib kasutada kõigis sisepõlemismootorites vastavalt ettenähtud kogustele.”

TÜV SÜD
RVS Technology® nanokaitse vahendid on testitud ka Euroopa suurimas tehnilise järelvalve keskuses TÜV SÜD (www.tuv-sud.com). Testimisel kasutati sama meetodit, millega TÜV mõõdab autode kütusekulu ja süsinikdioksiidisaastet ning tulemused olid veenvad. Kõigi testitud autode (VW Golf ja Audi A4 läbisõiduga 150 000 – 230 000 km) kütusekulu vähenes RVS tooteseeria aineid kasutades 5,6%. Autode CO2 emissioon vähenes samas suurusjärgus. Testi vältel ei tuvastatud ühtegi RVS ühendi negatiivset mõju mootori või käigukasti tööle.
Loe TÜV testraportit
Loe teiste testide kohta

Korduma Kippuvad Küsimused

  • Kas RVS on tavaline mootoriõli?

    Ei. Vastupidiselt turul olevatele tavalistele õlidele ja mootorilisanditele, tekitavad RVS tooted metallpindadele püsiva nano-keraamilise kaitsekihi, mida ei mõjuta hilisemad õlivahetused. Seetõttu kestab üks RVS töötlus ca 60 000 km.

  • Kui kaua RVS kaitse kestab?

    Sõltub sõidu- ja kasutustingimustest, kuid tüüpilune RVS töötlus kestab 60 000 km sõiduautodes, 40 000 km või 1500 tundi mootorratastel, ATV-del, lumesaanidel, põllumajanduslikel ja tööstuslikel masinatel. Tulirelvade puhul kestab nano-keraamilne kiht ca 1000 lasku.

  • Kas RVS töötlust peab iga õlivahetuse järel kordama?

    Ei. Meie tooted reageerivad keemiliselt otse metallpindadega, moodustades tribo-keraamilise kihi, mis muutub osaks metallist ja on ülimalt vastupidav. Õlivahetused ei mõjuta RSV kaitsekihti.

  • Kas RVS-i võib kasutada sünteetilise mootoriõliga?

    Jah. RVS-i sobib kasutada igat tüüpi mootoriõlidega.

  • Kas RVS võib ummistada minu sõiduki filtreid?

    Ei. Aktiivsed osakesed meie toodetes on palju väiksemad kui Sinu õlifiltri kõige väiksemad avaused. Seetõttu ei saa nad seda ummistada.

  • Kas RVS aitab külmkäivituse korral?

    Külmstardi puhul on esimeste sekundite jooksul õli koostis väga paks ja õlirõhk madal. Seetõttu ei ole sellel hetkel mootoris vajalikul määral õli, mis põhjustab osakeste kulumist. RVS meetodiga tekitatud nano-keraamiline kiht kaitseb metallosasid kulumise eest isegi ilma õli puudumisel, sest keraamiline pind on väga libe. Nii on võimalik külmkäivitusega kaasnevaid kahjustusi ära hoida.

  • Kas RVS on abiks ootamatu õlilekke korral?

    Jah. Testid on näidanud, et RVS-iga töödeldud mootorid suudavad taluda täielikku õlikadu mitmekümne minuti jooksul, et jõuaksid probleemist aru saada ja mootori seisata.

  • Minu automootor tundub väsinud ja uimane. Kas RVS saab siin aidata?

    Jah. RVS saab sellisel juhul kindlasti aidata. Mootori madal surveaste ja võimsus on üldjuhul põhjustatud kulunud silindriseintest. RVS nano-keraamiline kiht parandab pinnad ja taastab mootori surveastme ning algse võimsuse.

  • Minu kütusekulu on viimasel ajal suurenenud. Kas RVS-i abil oleks võimalik seda vähendada?

    Jah. Suurel kütusekulul võivad olla erinevad põhjused, kuid RVS-iga töötlemisel näed igal juhul kohest efekti. Vähenenud sisemine hõõrdumine võimaldab mootoril töötada efektiivsemalt, tuues üldjuhul kaasa 5-12% vähenenud kütusekulu (mõningatel juhtudel ka rohkem).

2014 SMART SURFACE OÜ